About DoKS      NL  |  EN Zoek:
  Begint met (bv. psycholog*)    Exacte woordgroep (bv. "beschutte werkplaats")
 
Home
Administratie
Auteurs
Departementen
Help
Jaren
 


1.063 eindwerken on-line.
Meest populaire eindwerken:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
   
 Meer... 



Open Archives Initiative
Home

Succesvol doorstromen: bieden interactieve werkvormen ondersteuning aan kansarme leerlingen in hun leerproces?

2010
Scheurs, Hanne
Maatschappelijk Assistent

Trefwoorden:

Tekst:
Bestand Grootte Type Controle
200700516_10.pdf 836 KB Adobe PDF MD5

Bijlagen:
Bestand Grootte Type Controle
200700516_10.B4.pdf 383 KB Adobe PDF MD5
200700516_10.B1.pdf 38 KB Adobe PDF MD5
200700516_10.B6.pdf 249 KB Adobe PDF MD5
200700516_10.B3.pdf 61 KB Adobe PDF MD5
200700516_10.B2.pdf 58 KB Adobe PDF MD5
200700516_10.B5.pdf 216 KB Adobe PDF MD5

Dit eindwerk werd 2163 keer bekeken en 107 keer gedownload.
Translate to English (Google translate)
 

Details

toon ETD - Dublin Core

Wil je naar dit eindwerk verwijzen in je eigen eindwerk, paper of rapport, gebruik dan dit formaat (APA):

Scheurs, H. (2010). Succesvol doorstromen: bieden interactieve werkvormen ondersteuning aan kansarme leerlingen in hun leerproces?. Onuitgegeven verhandeling, Xios, SAW.
Gevonden op op http://doks.xios.be/doks/do/record/Get?dispatch=view&recordId=Sxhl8ae57e8c2bf2f896012c4e50bc40007c.




©2004-2005 - XIOS Hogeschool Limburg - webmaster - Contact